Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van Kim Scheur - WaarBenJij.nu Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van Kim Scheur - WaarBenJij.nu

Nieuw Zeeland

Door: Ben en Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

21 December 2014 | Nieuw Zeeland, Taupo

Hallo allemaal,
Hier dan eindelijk een berichtje van ons. Wifi is lastig hier vandaar. Nadat we woensdag aangekomen zijn in Auckland was het regenachtig maar de volgende dag vertrokken we naar het noorden. En sinds die dag hebben we eigenlijk alleen maar mooi weer, 26 graden. Het zal in Nederland wel anders zijn….net maar even zonnebrand gekocht want we zijn allebei nog net geen kreeft. De tweede dag zijn we dus naar het noorden gereden, zo mooi! Een korte wandeling gemaakt, de Whangarei Falls bekeken en langs de kust richting Russel. Een leuk klein vissersplaatsje. De volgende dag gingen we richting het Waipoua State Forest. Supermooie route, door de bergen en helderblauwe zee. Vaak gestopt onderweg. De oudste Kauriboom van Nieuw-Zeeland bekeken. 51 meter hoog en een omtrek van 14 meter, indrukwekkend. We wilden eigenlijk doorrijden naar Orewa, maar daar aangekomen was het zo druk dat we besloten om door te rijden naar Matamata. Een slaapplek zoeken want alles was vol daar, veel toeristen voor de Hobbiton ( set van The lord of the rings en Hobbiton). Een aantal km verderop een camping gevonden. De volgende dag zijn we naar de Hobbiton geweest. Zo leuk om daar te lopen. Vanuit daar richting Rotorua. Pfoe, wat stinkt het daar.. Nog erger als de lucht van Ben, haha. Daar zijn we het park in gegaan en een wandeling in de Restwoods Forest gemaakt. Gekookt in de cabin en daar gebleven want het regende hard. Tot vanochtend heeft het hard geregend maar toen we weggingen scheen de zon en die is er nu nog. Het weer veranderd hier soms met het uur. Vanochtend richting Taupo gereden en 2 parken bezocht, Thermal wonderland en Volcanic valley. Echt super. Nu zijn we in Taupo en vertrekken we morgen naar Wellington. Een dag eerder want het is hier vakantie en de overtocht van Wellington naar Picton, noorder- naar zuidereiland, was vol en anders wordt het na kerst. Dus wordt het morgen een dagje rijden. Maar er zal onderweg genoeg te zien zijn. Zoals jullie lezen en zien gaat het prima met ons en genieten we volop van onze reis. Zodra er weer wifi is laten we van ons horen. Iedereen hele fijne kerstdagen gewenst. We keep in touch.

Groetjes Ben en Kim

• 21 December 2014 - 11:34

Daan & Eline:

Lieve Ben & Kim!!

Wat super leuk om jullie reisverslag te lezen!! Jullie genieten volop!! :-) En wij kijken jaloers naar jullie mooie foto's. Wel heel leuk om dit dan ook van jullie te zien. Het is hier inderdaad maar regenachtig en veel wind dus jullie missen hier helemaal niks. Staan jullie ook vaak op top 10 campings? Nou een goeie reis en heel veel plezier op Zuid!! Wij kijken alweer uit naar jullie volgende reisverslag. En geniet ervan he!!

Jullie ook fijne kerstdagen! Dat is wel een bijzondere ervaring zo in de zon ;-)

Liefs,

Daan & Eline

• 21 December 2014 - 11:41

Wanda:

Hoi lieverds ik lees de sensatie van de schoonheid daar. Fijne dat jullie het super hebben. Hier alles oké nemen Bono en Eddy ook. Op naar de feest dagen zal voor jullie en voor ons wennen zijn.Wij zullen aanbouw denken met de pannetjes. M mm mm . Tot het volgende bericht. Xxxxxxx

• 21 December 2014 - 12:02

Richard En Ulanda:

He hallo daar!

Wat leuk om jullie verslag te lezen en de mooie foto's te bewonderen! Ziet er echt prachtig uit daar allemaal! Geniet nog van jullie vakantie en de kerstdagen en wij wachten op het volgende verslag...

Richard en Ulanda

• 21 December 2014 - 12:39

Pa En Ma.:

Lieve Ben en Kim,
    Fijn om weer een bericht van jullie te mogen ontvangen, wat fijn om te horen en te zien, hoe mooi
    het daar is, we volgen jullie reis via you-tube echt schitterend,net een filmpje bekeken vanTaupo
    naar Wellington, geniet er met volle teugen van, wij wensen jullie hele fijne kerstdagen toe,
    en wachten weer op jullie volgende bericht.
    Dikke kus vanuit een koud Nederland.

Liefs van ons.

• 21 December 2014 - 12:50

Elly:

Hoi Kim en Ben!
    Wat leuk om te lezen dat jullie zo genieten! Wij genieten mee met de foto's en verhalen! :D
    Een hele mooie tijd daar!!!!

Liefs, Paul en Elly

• 21 December 2014 - 13:15

Cristina:

Hoi kim en Ben,
    Leuk om jullie verhaal zo te kunnen lezen en volgen, super idee.
    Wij genieten met jullie mee op afstand, jammer dat we niet in de koffer pasten. ;-)
    Wij kijken ook uit naar jullie volgende verslag en foto's.
    Groetjes Jeroen en Cristina en Jarno

• 21 December 2014 - 15:20

Mark, Sep En Doret:

Lieverds!
    Wat fijn iets te horen,
    Jullie maken het goed zo te zien!
    Wat geweldig dat jullie saampjes zo genieten.
    Heerlijk!
    Wat leuk jullie reisverslag zo te lezen en jullie mooie foto's te mogen bekijken.
    Prachtige beelden!
    Geniet volop saampjes!
    Kijken erg uit naar jullie volgende reisverslag.
    Hier is alles goed!
    Jullie krijgen van Sep een Dikke kus en een mega knuffel!
    Tot snel!
    Dikke kus, Mark, Sep &Doret

• 23 December 2014 - 19:20

Laura, Dave & Silver:

Hallo vakantiegangers!
    Wat leuk om van jullie te horen! Zo te horen zijn jullie heerlijk aan het genieten. En de foto's zijn super!
    Hele fijne feestdagen en we kijken uit naar een volgend verslag!
    Liefs, Dave, Laura en Silver